10. 6. 2011

Dudlík pro dospělé

Jako designér se zajímám nejenom o tvary, ale snažím se, aby produkty, které vznikají, nesledovaly jenom módní trendy, ale pomáhaly i dobré věci. V době módy a neustále se měnících trendů by bylo zajímavé, přivést do běžného života i něco pro pořádné muže. Na dálnici se úspěšní a správní chlapci už dneska dají rozeznat, jak ale běžně na ulici ostatním dát najevo, že jsme tam kde jsme a řádně prezentovat své postavení? Chováním? Oblečením? Značkovým cumlíkem. Nedodával by se k normálním modelům, jen k vozům vyšší třídy a vozům kategorie SUV. Myslím, že kdyby ve vypjatých situacích ti správní borci užívali antistresový cumlík, hned bychom mohli koneckonců i ve zpětném zrcátku rozeznat, že se jedná o spěchajícího frajera vyššího postavení, který je lehce nervozní. Pak by ti pomalí z nás včas uhnuli a nemuseli bychom je pak zbytečně zdržovat, mohli bychom je pouštět i v obchodech před nás do fronty a například v létě u moře, kdy se nedá jen tak ukázat, o koho že to v plavkách jde a vůz je daleko, hned by bylo patrné, s kým máme tu čest. Na fotomontážích jsou vyobrazení pro  příklad náhodní pánové z obrázků z googlu, nesledoval jsem tím nikoho poškodit, ani zesměšnit.
Pozn. Byli tam Ti parchanti, co prosli médii: jeden, co smetl Mazdu z dálnice a podle mě spáchal pokus o několikanásobnou vraždu a ten druhý, takový arogantní zmrd, co mu to kouká z ksichtu a dělá ty prasárny, jak někomu zabrzdí před autem. Protože jsem ale posera a takovýhle hovada mají na to, aby se domákli, že si tu někdo z nich střílí a já se takových ksindlů bojím, raději jsem ty fotomontáže stáhnul, ale pifku na takovýhle parchanty mám. V autě vozím bukovou pálku a golfovou hůl a jestli pojedu s rodinou a ohrozí mě, rád to vytáhnu, mám to u ruky. Ale asi bych je vybavil v reálu radši dudlíkem. 



5 komentářů:

  1. Jůů, to by bylo něco pro Jeníka. :-) Dudlíky miluje.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, je možné si objednat černý dudlik Audi ?Dekuji, Beri

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den jaká je cena dekuji

    OdpovědětVymazat
  4. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych měl zájem o černý dudlík Audi 😊

    OdpovědětVymazat